dag 6 en 7

25 mei 2014 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Shoppen shopen shoppen... het is maar goed dat we 1 lege koffer mee hebben genomen.. zoveel prijsverschil op schoenen en kleding. Pfjuuw..
gisteren lekker gegeten bij "uno" een pizzaria en natuurlijk ook burgers. Daar was t refill volgens mij al als je je halve glas leeg had.. zo zit je ondertussen 1.5ltr sprite naar binnen te gieten.
Geweldige pizza (flatbread) gehad.

Gisteren naar old kissimmee town geweest. Een oud.. heeel oud dorpje van kissimmee zelf. De ideeen van die oude autos. En van die saloon-achtige huisjes. Kleine tattooshopjes e.d. zo schattig echt even terug in de tijd.
Ook daar was een park vrij toegang met allerlei attracties waar je een paar dollar per attractie kan betalen..
erg leuk om te zien.

Gisteravond om 10uur nog gaan winkelen. Je kan je er niks bij voorstellen outlets die tot middernacht open zijn. Winkels die 24u per dag open zijn.
Op dit moment is t zeeer druk in orlando. Mensen vanuit heeel amerika komen naar orlando toe om een lang weekend te vieren. Morgen heeft iedereen vrij ivm. Memorial day. Dan herdenken ze iedereen die gesneuveld zijn bij oorlogen. Zo heb je hier begraafplaatsen net als bij ons bij margraten waar honderden witte kruisjes staan. Zo wordt er nu t weekend bij ieder kruisje bloemen gelegd en een amerikaans vlaggetje geplaatst. Iedereen is morgen in t wit gekleed... toch wel heel bijzonder!!

deze week zal er vermoedelijk een begin van een hurricane komen.. we gaan eens kijken.. helaas heeft deze villa geen schuilkelder maar hebben we wel instructies hoe we naar de grote schuilkelder van de wijk kunnen.. maar dit zal nu zeker niet nodig zijn.
Dit zijn zoals ze t hier nu nog noemen thunderstorms en stormshowers..
ik ben benieuwd na een week prachtige stralend blauwe lucht te hebben gehad nu ook even wat anders.. zucht..

je hoort verder.... mocht er hier internet blijven::) after the storm....
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade