Als van ouds

8 september 2019 - Blauwbaai, Curaçao

Vrijdagmiddag geland. Heerlijk even op het strand happy hour meegepikt. Inclusief de emmer met Amstel bright. Met een limoentje.. En we zijn er toch echt van overtuigd dat dat op een eiland hoort... niet thuis te drinken... dat proeft echt een stuk minder. Heerlijk hierbij een lekkere hamburger gegeten. Make it easy  life is difficult enough.

Gisteren heerlijk in Willemstad verbleven. Lekker aan de handelsnatie gezeten... kijken hoe de pontjesbrug weer open en dicht gaat voor de bootjes die in en uit varen... de wind door je haren... een lekker banana/strawberry milkshake... beetje mensen kijken:) blijven toch stel Nederlanders hè. Toen met vriendin Ingrid afgesproken om te gaan lunchen bij een nieuw plekje voor ons. Cafe wandu... Lekker diverse koffies en thee soorten.. warm en koud.. lekker slenteren door Willemstad. ♡

Hierna lekker boodschapjes wezen doen voor het avond eten want ook die gaan we lekker chill doen... net als alle avonden trouwens!

Lekker stokbrood met verse salades en goede ai oli ♡ lekker spelletjes gedaan op de Porche

Vanmorgen f1 gekeken. En hierna naar het strand blue bay. Het strand waar we 7 jaar geleden elkaar het ja-woord zeiden. Wat blijft dit toch bijzonder. Lekker onder een palmboom wat schaduw zoeken..  al zal t nooit te voorkomen zijn ondanks de factor 50 dat ik niet Zal verbranden..  hihihi..

Wij zijn volop begonnen met genieten...♡

En wat leuk dat er weer zoveel mensen ons blog volgen! Grappig om dat te zien;)