Vlucht kl735

6 september 2019 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Vandaag de dag dat we weer naar ons favoriete tropische plek gaan. Dit is onze 20e keer. En mensen vragen ons dan ; "verveelt het niet"? Of "wat maakt dat dit jullie eiland is"?. Ik zal heel eerlijk bekennen... nee, het verveelt ons absoluut niet;)! Iedere vakantie in Curaçao is altijd een andere vakantie. Actief, lekker lui, strandjes of zwembad. Het mooie aan Curaçao is dat het ondanks dat het een eiland betreft toch vele variaties kent. Zowel als de dorpjes, zoveel diversiteit aan strandjes, ruige natuur, rustige plekjes en of je nu wilt luieren of een actieve onderneming het kan allemaal. Zo hebben wij bijv. Zelf nog nooit de Christoffelberg beklommen.. iedereen die mij al een beetje kent weet dat de woorden Marleen en "sport" niet in 1 zin kunnen staan. Ik heb echt geen uithoudingsvermogen en ben bang dat ik nooit het topje van de berg zal halen. Nu in ieder geval niet;). Het leuke is dat er iedere dag wel op een ander gezellig plekje happy hour is. Live muziek. Gezellige mensen met hele losse heupen waar je spontaan jaloers op wordt. Dat gaat te soepel:). Ondertussen nu in het vliegtuig, we hoeven tenslotte nog máár 5,5uur vliegen..zucht.. die tijd gaat nooit om voor mijn gevoel. Dus ondertussen ben ik dan ook druk bezig om vele "slaaphoudingen" te ontdekken... maar die houdt ik niet lang vol... een slaap arm, nekpijn een been waar het gevoel uit gaat... angst dat ik dadelijk niet eens meer uit deze stoel kan komen...zelfstandig:). Dus ondertussen maar weer rechtop zitten... kussentje in mn nek... en koptelefoon op die het geluid van de cabine dempen en ook tevens alle geluidjes die ik altijd hoor als ik in een vliegtuig zit... 'Oh gaat de motor nu minder?' 'Geeft hij nu meer gas'?.. Nog maar heel even en we liggen met onze billen op te chillen op de Antillen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Chris:
    6 september 2019
    Marleen, die slaaphouding heb ik je toch laten zien 🤣