Spetter spatter

9 mei 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vandaag na het ontbijt direct vertrokken naar Aquatica in Orlando.. op 25minuten rijden van ons huis kwamen we direct 5 minuten na openen van het park op het terrein. Ideaal...
Geparkeerd en direct naar binnen alwaar we onze handdoeken hadden "gedumpt" bij een soort baai waar tevens de grote golven ontstonden.
Direct de ene na andere glijbaan afgegleden. Wildwaterbanen met en zonder banden. Iedereen heeft genoten...

Door de dolfijnen heen met een glijbaan, een glijbaan met vrije val, glijbaan met matjes, glijbaan met banden, in een familieband, echt TOP!!
Met wat letseltjes van versleten bikinis, schaafplekjes, blauwe plekken en wat verbranding kwamen wij 6.5u later tot de ontdekking dat het park ging sluiten...

De tijd was echt omgevlogen. Wat hebben wij mazzel gehad dat overal amper een wachttijd was en dat wij direct door konden lopen naar alle glijbanen..
Vandaag 2 x mijn grote vriend ; hoogtevrees ook weer tegen gekomen... Brrrrr

Nu gesloopt te zijn gaan we wat pizza's in de oven gooien en de avond thuis doorbrengen. Morgen nog een drukke dag tegemoet;;

BUSH GARDEN TAMPA. Dit park bestaat uit rollercoasters met allemaal G-krachten... spannend... even de stembanden goed smeren!