shop till you drop

3 juni 2014 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Langzaam maar zeker wordt ik me er steeds meer bewust van dat t een goede keuze was om weinig aan kleding mee te nemen en 1 lege koffer met 1 lege handbaggage koffer erin te doen..
afgelopen dagen is t wat minder weer geweest... dan heb ik t over.. wat minder zon en meer wolken met smiddags af en toe een bui.. maar de hele dag volledig strakke blauwe lucht die is richting nederland. Zodat t prachtig weer wordt met Pinkpop..;)
we hebben weer met regelmaat geshopt... nike, coverse, puma, tommy hilfiger, ralph lauren en natuurlijk victoria secret... geweldig.. hihi. Nog verbazingwekkend hoe goedkoop (vergeleken met nl) t hier is en vooral met outlet van 50 tot 70%.

Gisteren weer mini golf gedaan.. en ik had een hole in one op baan nr 8. En dat was lucky baan die dag dus kreeg ik een vrij spel gratis..
vandaag bij een andere geweest. Prachtige banen en maar hopen dat je je balletje niet t water in slaat want t zat daar bomvol alligators hahaha...
vanavond misschien weer eentje opzoeken.. er zijn er zoveel. Lange mooie banen. Hoog en laag. Door t water, over t water. Dat kennen wij in nl toch echt niet zulke prachtige banen.

Gisteren weer heerlijk gegeten bij longhorn steakhouse.. zegt genoeg.. gisteren morgen bij old kissimmee town fotos als saloongirl en cowboy laten maken. Prachtige ervaring. Fotos zet ik erop

1. Corrie:
    3 juni 2014
    Hallo Allemaal, jullie zijn wel actief bezig leuk hoor .
    Mooi meegenomen als de dingen kleding enzo lekker voordeliger zijn als hier.Meestal heb je dan toch iets aparts.
    Groetjes van hier Oma en Opa Ma en Pa