dag 2

19 mei 2014 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Gisteravond gegeten bij Applebees. Het is gewoon lachwekkend.. je komt binnen en je wordt voorgesteld aan je gastheer/vrouw van jouw tafeltje. Je besteld een drankje. Schijnbaar happy hour dus 2 drankjes voor de prijs van 1. Dus mijn ouders namen allebei medium bier.. dus me pa neemt ereen en me moeder krijgt de 2e gratis.. (dachten we) neee.. niets is minder waar. Me vader kreeg direct 2 medium bier en me moeder idem.
Ralph en ik aan een halve liter cola.. die vrij snel werd bijgeschonken.. lekker een steak gegeten.
vanmorgen heerlijk zelf thuis een goed ontbijt gemaakt. Broodjes toast met gebakken ei, gebakken spek, worstjes en ander beleg. Heerlijk. Onder t motto; " we hebben vakantie" (die kilootjes gaan we er wel weer in nl afwerken, nu genieten)!.
Even snel kleine boodschap gedaan en naast onze villa kwamen we inderdaad de eerste kleine alligator tegen in t wild.... wonderbaarlijk haha.

achter ons ligt een groot prive schietterein die vanaf 7u smorgens geopend is. De kogels vliegen je om je hoofd heen. Dat os amerika.. de huizen allemaal groot en prachtig van die echte amerikaanse brievenbussen.

Vanmiddag naar 1 van de 1400 goldcoursen geweest. Wij nu pirate island midgetgolf.. dus we gingen rond half 1 erheen. Geen 18 holes maar.. 36! Holes.. wonderbaarlijk hoe mooi en hoe leuk. Geweldig. Ook hiervan zal ik fotos toevoegen.. 3 uur verder.. lekker naar de villa in t zonnetje en zwembad.
dadelijk eten bij? Outback? Of perkins? Of een mexicaan.. ben benieuwd hoe de avond gaat lopen. Morgen weer leuke plannen!!:):) tipje:.... t heeft wieken.. oh en een glazen bodem...
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade