Afscheid nemen

12 mei 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Florida.. the Sunshine state... dat staat overal,op borden langs de weg, op kentekenplaten.
Hier zijn ze er dol op. Maar helaas gaat die vlieger vandaag niet op...
We hebben een "dip" in ons weerbericht... vandaag 26 graden... gisteren 34 graden en volop zon. Zo is het vandaag door een bepaald drukgebied vanuit puerto rico regenachtig geweest tot 12uur en de gehele dag bewolkt...

Deprimerend... maar we hebben hierdoor goed kunnen shoppen in 1 van de kleinere outlets met o.a. nike, levi's & Tommy hilfiger.
Altijd geweldig. Iedere dag anders aanbieding hoe gekker hoe leuker!!

Vanmorgen in alle vroegte zijn onze medereizigers Annemieke, Bram & de kids naar nederland vertrokken... echter nu zijn ze nog onderweg. Helaas dus afscheid moeten nemen.

Vanavond zijn Ralph & ik samen uit eten geweest bij UNO.. een steak en pizzeria... we hebben heerlijk genoten van onze pizza's maar jeetje Ralph had wel een erg grote pizza hahaha.. deze Amerikaanse formaat van pizza was voor Ralph ook iets teveel van het goede.

Morgen een nieuwe dag.. Helaas zullen we de aankomende dagen wat slechter weer hebben maar niet minder genieten van THE USA
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl