Wat te doen

14 mei 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Wat te doen bij slechter weer... het is 13 graden koeler dan vorige week..
Het is nat... het regent veel en vaak... thunderstorms...
Ook dat past bij Florida, bepaald laag druk gebied wat dit slechtere weer veroorzaakt.
Helaas blijft dit nu wel de hele week aanhouden...

Gisteren een rustig dagje gehouden bij de villa en een kleine outlet bezocht... vandaag de grote outlet gezocht... 12 kg vrij gehouden in onze koffers om vervolgens Victoria secret leeg te kopen... wat een tegenvaller... mijn maat en vele anderen niet in de grote shop aanwezig.. wat een flop... snik!!!

Wel goed kunnen shoppen bij mn andere favoriete merk... PUMA... mijn voetjes blij gemaakt met 3 nieuwe modellen.
Geweldig.. korting op korting!! 4 schoenen samen gekocht en 172 dollar bespaart.

Misschien ga ik hier maar een zonnebank opzoeken om toch nog een beetje bruin te worden.. oké het is gewoon tijd om rust te nemen, lekker geen wekker, een goed boek lezen en ondertussen genieten van budweiser of sangria.

Helaas moeten we het doen met dit weer type.. tralalala...