Verrassende dag

7 mei 2018 - Florida, Verenigde Staten

Hoe een dag anders kan lopen dag "gepland"...

Vanmorgen op tijd vertrokken richting Daytona Beach. Aldaar aangekomen hebben wij een rondleiding gedaan in het bekend circuit van Daytona racing. WAUW!!!
Echt een ervaring.. om Dit mee te maken.. wat gaaf, te weten wat er daar gebeurd(e)... de indrukken zijn zo mooi en bijzonder.

Helaas kregen we toen te horen dat de lancering vanuit Cape Caneveral niet doorging.. smorgens was de test lancering al niet goed gegaan. Dus lancering is weer uitgesteld

We zijn na de gave tour richting Daytona Beach gereden.
Daytona Beach... het strand waar je met de auto over het strand rijdt.. tussen de mensen die er liggen te zonnen.. echt humor! Dus wederom een bijzondere ervaring. De foto's zullen er weer bijgeplaatst worden.

We hebben al hier ruim 1.5u in de zee gesprongen-gezwommen en gevochten met de grote!!!golven. Heerlijk. Iedereen voelde zich weer kinds.

Pap en mam genoten van ons al spartelend door het water.
Prachtige dag!!!!

Op naar morgen;; o.v.b. ;; ocala nationale park

Tot snel lieve luitjes. Leuk te zien dat jullie dit volgen.