Shop till you drop

16 mei 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

vandaag een afwisselende dag... zowel qua weer als activiteit...
We spelen er maar goed op in. Pakken de dag zoals hij valt. Vanmorgen rustig aan na het ontbijt richting Orlando. Aldaar een "midgetgolf" gedaan, echter midgetgolf is een heel andere categorie als dat wij in Nederland kennen.
Ik zal foto's toevoegen.. er zijn er heel veel in de buurt van ons en allemaal hebben wij een thema. Die van vandaag was met veel waterspectakel, diverse hoogtes en met alligators.

De temperaturen wisselde zich vandaag af tussen 23 en 31 graden.. ook meerdere "extreem tropische buien" gehad. Soms kunnen schuilen in een op dat moment bezochte outlet of mall.

Zo zijn wij vandaag naar de m & m World gegaan en hebben wij ons weer de ogen uitgekeken van alle diverse artikelen. Vervolgens de vraag krijgen bij de kassa of het klopt dat we geen chocolade hadden gekocht... Ja klopt.. alleen maar kleding van m & m!

Een heerlijke hamburger genuttigd in deze Florida mall... het is een groot plein met zeker 12 fastfood loketten van de bekende merken. ; subway, all american food, pizza's, japans alles!!

Nogmaals vandaag naar Levi's & Tommy hilfiger geweest. Super leuk de outlets 30/40% korting... de koffers raken al aardig vol!
De tijd gaat nu toch ook wel hard. Morgen nog een dag in Kissimmee of daarna 4 dagen Kissimmee te verlaten.... wordt vervolgd