2 dagen verder

11 september 2019 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Maandag en dinsdag... normaal werkdagen.. nu niks doe dagen...

Gisteren naar ons favoriete plekje geweest... 1 van de vele... hemingway. Wat hebben wij daar heerlijk gelegen.. het water is glashelder.. je hoefde niet eens te snorkelen .. van bovenaf kon je de visjes al zien. Lekker een lunch genuttigd en mensen kijken. Heerlijk in de schaduw gelegen... gisteravond wezen eten bij anchor in riffort dat ligt in Willemstad en is een plekje op een hoekje aan de oceaan. Ik zal een foto toevoegen want er kwam een klein cruiseschip langs dat weer wegvoer uit de haven. Heerlijk gegeten en gezeten samen. Daarna lekker nog bij Willemstad een bandje live music geluisterd. We lagen om 23uur in bed en dat is best een knappe tijd gezien de warmte... normaal ben je om 20uur al totall loss.

Vanmorgen wilden we eigenlijk lekker vroeg naar Jan thiel beach zodat we kans hadden om dolfijnen te zien. Echter werden we om 08.30 wakker. Whoeps... dus lekker rustig aan dan.. verse broodjes halen van de bakker en ontbeten op de Porche. Om 10.30 naar blue bay. Heerlijk plekje ver van het strand. Goed kunnen snorkelen veel gezien. Stekelvissen, trunkfish, soort duizendpoot, een egelvis.  En natuurlijke grote papagaaivissen. We hebben genoten. Vandaag gezellig met pol thuis koken. En een lekker relaxed avondje zoals er nog vele gaan volgen.